Kabina lakiernicza
Standard PLUS 7.2x5.2
od 84.552 PLN netto
Kabina meblowa
Wymiary zewnętrzne: 7200x5200x3800 mm
Wymiary wewnętrzne: 7100x5100x3100 mm
Brama wjazdowa: 4000x3800 mm (cztery skrzydła)
Drzwi serwisowe: 640x1800 mm
Konstrukcja: ocynkowana stalowa konstrukcja
Wymiennik ciepła: ocynkowana stalowa konstrukcja
Panele: wypełnione wełną mineralną
Moc całkowita: 21kW
Posadownie: wewnątrz/na zewnątrz
(po uprzednim wykonaniu zadaszenia kabiny przez klienta we własnym zakresie)
Specyfikacja
Konstrukcja ścian kabiny lakierniczej
-
Grubość 75mm
-
Wypełnienie: poczwórnie prasowana wełna mineralna, technika ta zapewnia doskonałą izolacje, zarówno termiczną jak i akustyczną.
-
Warstwy Zewnętrzne: Blacha zabezpieczona antykorozyjnie 0,5mm;
-
Krycie wierzchnie: potrójna warstwa fabry akrylowej (RAL)
-
Kolory standardowe: biały,czerwony,niebieski,pomarańczowy,szary (możliwość łączenia kolorów), pozostałe kolory z palety RAL dostępne w opcji za dopłatą.
-
Panele w systemie pióro – wpust.
-
Certyfikacja CE
Podstawa kabiny lakierniczej
-
Konstrukcja krzyżowa wykonana ze stali ocynkowanej zapewnia stabilną podstawę pod system filtrujący. Takie rozwiązanie zapewnia dużą nośność.
-
Podłoga w pełni okratowana. Kraty wsuwane w celu łatwego wyciągania, kiedy zachodzi konieczność wymiany filtrów oraz czyszczenia podstawy kabiny.
-
Pod kratami głównymi zainstalowano kraty wspomagające utrzymujące stabilność systemu filtracji.
Ponadto najazdy do każdej kabiny w ilości 2 sztuk.
Dach kabiny
Podwójny dach:
-
Górna warstwa zewnętrzna
-
Panele izolowane 50mm
-
-
Wewnętrzna konstrukcja
-
w pełni okratowana
-
Konstrukcja szkieletowa usztywniona, zapobiega wibracjom oraz efektowi pędu powietrza płynącego z kanału głównego nawiewu.
System wymiany powietrza
System nawiewowy
-
Turbina strumieniowa 5.5kW – 2 sztuki;
-
Wydajność 30000m3/h (2 x 15000 m3/h);
-
Ciśnienie statyczne: 800 Pa;
-
Turbina obudowana, normy EN 60204-1;
-
Turbina „LOW NOISE” 78dB przy 13000.
-
Wentylatory z napędem bezpośrednim
-
Sterowanie obiegiem powietrza: pneumatyczne
System wyciągowy
-
System wyciągowy
-
Turbina strumieniowa 7,5kW – 1 sztuka;
-
Wydajność: 20000m3/h;
-
Ciśnienie statyczne: 800 Pa;
-
Turbina obudowana, normy EN 60204-1;
-
Turbina „LOW NOISE” 79dB przy 20000m3/h.
Oświetlenie
Światła sufitowe
-
Kasetony ustawione pod kątem 45 stopni;
-
Łączenie 32 szt. na kabine;
-
Dzięki zastosowaniu takiej ilości punków światła
-
i technologii oświetlenia o odpowiednim natężeniu i barwie, możliwa jest praca bez efektów cienia.
Światła boczne
-
Kaseton LED 120x30cm;
-
Łącznie 12szt. na kabine;
-
Moc: 48W - jedna sztuka
System ogrzewania powietrza
Jednostopniowy Palnik olejowy Riello RG5S 160-310 kW
-
Sterowanie temperaturą: automatyczne
-
Czas nagrzewania: 8-14min
-
Konstrukcja trójdrożna podnosząca wydajność wymiennika;
-
Flansza oraz kolano kominkowe - stal żaroodporna
Komunikacja w kabinie lakierniczej
Drzwi główne
-
Wymiary 4000x3800 mm;
-
4 skrzydłowy system drzwi;
-
Umieszczone na wzmocnionych zawiasach.
Drzwi serwisowe
-
Kabina wyposażona w drzwi serwisowe;
-
Zamki ciśnieniowe.
Filtracja kabiny lakierniczej
Czerpnia /dolot
Filtr Wstępny w postaci filtra kieszeniowego: pozwala na zastosowanie ich w kabinach wyposażonych w turbiny o mocy nawet 11kW i przepływie powietrza 41000m3/h bez ryzyka, że ciąg powietrza wyrwie filtr z ramki w czym pomaga także stabilna konstrukcja mocowania filtra.
Wylot
-
Filtr Sufitowy:
-
Filtracja główna (wysokoprzepływowa).
-
-
Specyfikacja Filtra:
-
Waga - 600g/m3;
-
Grubość – 50 mm;
-
Przepływ powietrza - 900m3/h;
-
Opór początkowy - 30Pa;
-
Opór końcowy - 450Pa;
-
Skuteczność przechwytywania - 97%;
-
Prędkość powietrza - 0,25m/s;
-
Zatrzymanie pyłu - 650g/m3;
-
Max. temp. - 100 C;
-
Klasa filtracji (EN 779) - M5;
-
Odporność na ogień (DIN 53438) – F1
-
Filtry podłogowe typu "PAINT STOP"
-
Wychwytują i wiążą mgłę lakierniczą, która nie osiadła na lakierowanej powierzchni i spada na podłogę;
-
Wykonane z ciętych i nieregularnie ułożonych włókien szklanych, zespolonych za pomocą niewielkiej ilości żywicy poliestrowej w strukturę przestrzenną, zaprojektowaną specjalnie do przechwytywania nadmiaru farby podczas produkcji i napraw.
-
Waga - 250g/m3;
-
Grubość - 70-75 mm;
-
Opór początkowy - 12Pa;
-
Opór końcowy - 130Pa;
-
Skuteczność przechwytywania - 95% Max. temp. - 180 C;
-
Klasa filtracji (DIN24185 i EN 779) - G3;
-
Kolor: Strona wlotowa powietrza - zielona;
-
Stron wylotowa powietrza - biała
Filtracja kasetonowa
-
Ściana boczna wyposażona w 4 filtry kasetonowe (kartonowe)
-
Wysoką efektywność filtracji w zależności od rodzaju zanieczyszczeń – od 90% do 98%
-
Długą żywotność,
-
Filtry zrobione są z plisowanego, sztywnego kartonu w formie labiryntu. Takie wykonanie zapewnia niezbędną sztywność i odporność na efekt zasysania;
Cena od 84.552 PLN netto
Opcje dodatkowe
-
Boxy na dachu kabiny
-
Ocieplany dach
-
Drzwi przelotowe
-
Palnik gazowy Riello (w zależności od modelu)
-
Boxy ze stali nierdzewnej
-
Kraty galwanizowane (ogniowo)
-
Wewnętrzna kurtyna
-
Kompresor śrubowy
-
Kurtyna wodna
-
Kolor z palety RAL
-
Dysze, ekrany dotykowe i inne dodatkowe wyposażenie itp.
-
wersja kabiny w EX
Samochodowa kabina lakiernicza jest podstawowym urządzeniem technologii napraw lakierniczych, umożliwiającym prowadzenie prac lakierniczych w warunkach bezpiecznych i komfortowych, jednocześnie minimalizując ich negatywny wpływ na najbliższe otoczenie oraz środowisko
Wymiary zewnętrzne: 7200x5200x3800 mm | Wymiary wewnętrzne: 7100x5100x3100 mm
Brama wjazdowa: 4000x3800 mm (cztery skrzydła) | Drzwi serwisowe: 640x1800 mm