top of page
Projekt bez nazwy (6).png

Kabina lakiernicza

Standard 7x4

od 72.357 PLN netto

Kabina samochodowa

Wymiary zewnętrzne: 7000x4000x3500 mm

Wymiary wewnętrzne: 6900x3900x2650 mm

Brama wjazdowa: 3000x2600 mm (trzy skrzydła)

Drzwi serwisowe: 640x1800 mm

Konstrukcja: ocynkowana stalowa konstrukcja

Wymiennik ciepła: ocynkowana stalowa konstrukcja

Panele: wypełnione wełną mineralną

Moc całkowita: 16 kW

Posadownie: wewnątrz/na zewnątrz

(po uprzednim wykonaniu zadaszenia kabiny przez klienta we własnym zakresie)

Samochodowa kabina lakiernicza jest podstawowym urządzeniem technologii napraw lakierniczych, umożliwiającym prowadzenie prac lakierniczych w warunkach bezpiecznych i komfortowych, jednocześnie minimalizując ich negatywny wpływ na najbliższe otoczenie oraz środowisko
kabina.png

Wymiary zewnętrzne: 7000x4000x3500 mm | Wymiary wewnętrzne: 6900x3900x2650 mm

Brama wjazdowa: 3000x2600 mm (trzy skrzydła) | Drzwi serwisowe: 640x1800 mm

Specyfikacja

Konstrukcja ścian kabiny lakierniczej

  • Grubość 50mm
  • Wypełnienie: poczwórnie prasowana wełna mineralna, technika ta zapewnia doskonałą izolacje, zarówno termiczną jak i akustyczną.
  • Warstwy Zewnętrzne: Blacha zabezpieczona antykorozyjnie 0,5mm;
  • Krycie wierzchnie: potrójna warstwa fabry akrylowej (RAL)
  • Kolory standardowe: biały,czerwony,niebieski,pomarańczowy,szary (możliwość łączenia kolorów), pozostałe kolory z palety RAL dostępne w opcji za dopłatą.
  • Panele w systemie pióro – wpust.
  • Certyfikacja CE
75mm (1).png

Podstawa kabiny lakierniczej

  •     Konstrukcja krzyżowa wykonana ze stali ocynkowanej zapewnia stabilną podstawę pod system filtrujący.
  • Podłoga w pełni okratowana. Kraty wsuwane w celu łatwego wyciągania, kiedy zachodzi konieczność wymiany filtrów oraz czyszczenia podstawy kabiny.  
podłoga.png

Dach kabiny

 Podwójny dach:
  • Górna warstwa zewnętrzna
    • Panele z blachy falowanej​
  • Wewnętrzna konstrukcja
    • w pełni okratowana
Konstrukcja szkieletowa usztywniona, zapobiega wibracjom oraz efektowi pędu powietrza płynącego z kanału głównego nawiewu.
Zdjęcie WhatsApp 2023-05-09 o 13.36.25.jpg

System wymiany powietrza

System nawiewowy
  • Turbina strumieniowa 4.0kW – 2 sztuki;

  • Wydajność 26000m3/h (2 x 13000 m3/h);

  • Ciśnienie statyczne: 800 Pa;

  • Turbina obudowana, normy EN 60204-1;

  • Turbina „LOW NOISE” 78dB przy 13000.

  • Wentylatory z wyciągiem bezpośrednim

  • Sterowanie obiegiem powietrza: pneumatyczne

System wyciągowy
  • System wyciągowy

  • Turbina strumieniowa 5,5kW – 1 sztuka;

  • Wydajność: 15000m3/h;

  • Ciśnienie statyczne: 800 Pa;

  • Turbina obudowana, normy EN 60204-1;

  • Turbina „LOW NOISE” 79dB przy 15000m3/h.

Zrzut ekranu 2023-04-25 130457.png

Oświetlenie

Światła sufitowe
  • Kasetony z świetlówkami LED 32szt.

Dzięki zastosowaniu takiej ilości punków światła

i technologii oświetlenia o odpowiednim natężeniu i barwie, możliwa jest praca bez efektów cienia.

Światła boczne
  • Panel LED 120x30cm - 8 szt.

  • Moc: 48W - jedna sztuka

  • 1000 lumenów

Zrzut ekranu 2023-05-23 094027.png

System ogrzewania powietrza

Jednostopniowy Palnik olejowy Riello 40 G20 95-213 KW
  • Sterowanie temperaturą: automatyczne

  • Czas nagrzewania: 8-14min

  • Konstrukcja trójdrożna podnosząca wydajność wymiennika;

  • Flansza oraz kolano kominkowe - stal żaroodporna

podłoga (1).png

Komunikacja w kabinie lakierniczej

Drzwi główne
  • Wymiary 3200x2600 mm;

  • 3 skrzydłowy system drzwi;

  • Umieszczone na wzmocnionych zawiasach.

Drzwi serwisowe
  • z zamkniem ciśnieniowym

  • w przypadku zwiększenia ciśnienia w kabinie drzwi otwórzą się automatycznie

2e8635d44d6f9613353f95e1c625.jpg

Filtracja kabiny lakierniczej

                           Czerpnia /dolot
Filtr Wstępny w postaci filtra kieszeniowego: pozwala na zastosowanie ich w kabinach wyposaż onych w turbiny o mocy nawet 11kW i przepływie powietrza 41000m3/h bez ryzyka, że ciąg powietrza wyrwie filtr z ramki w czym pomaga także stabilna konstrukcja mocowania filtra.
filtr wstępny.png
Wylot
  • Filtr Sufitowy:

    • Filtracja główna (wysokoprzepływowa).

  • Specyfikacja Filtra:

    • Waga - 600g/m3;

    • Grubość – 50 mm;

    • Przepływ powietrza - 900m3/h;

    • Opór początkowy - 30Pa;

    • Opór końcowy - 450Pa;

    • Skuteczność przechwytywania - 97%;

    • Prędkość powietrza - 0,25m/s;

    • Zatrzymanie pyłu - 650g/m3;

    • Max. temp. - 100 C;

    • Klasa filtracji (EN 779) - M5;

    • Odporność na ogień (DIN 53438) – F1

Filtry podłogowe typu "PAINT STOP"

  • Wychwytują i wiążą mgłę lakierniczą, która nie osiadła na lakierowanej powierzchni i spada na podłogę;
  • Wykonane z ciętych i nieregularnie ułożonych włókien szklanych, zespolonych za pomocą niewielkiej ilości żywicy poliestrowej w strukturę przestrzenną, zaprojektowaną specjalnie do przechwytywania nadmiaru farby podczas produkcji i napraw.
  • Waga - 250g/m3;
  • Grubość - 70-75 mm;
  • Opór początkowy - 12Pa;
  • Opór końcowy - 130Pa;
  • Skuteczność przechwytywania - 95% Max. temp. - 180 C;
  • Klasa filtracji (DIN24185 i EN 779) - G3;
  • Kolor: Strona wlotowa powietrza - zielona;
  • Stron wylotowa powietrza - biała
Zrzut ekranu 2023-05-10 100025.png

Cena od 72.357 PLN netto

Opcje dodatkowe

  • Boxy na dachu kabiny

  • Ocieplany dach

  • Drzwi przelotowe

  • Palnik gazowy Riello (w zależności od modelu)

  • Boxy ze stali nierdzewnej

  • Kraty galwanizowane (ogniowo)

  • Wewnętrzna kurtyna

  • Kompresor śrubowy

  • Kurtyna wodna

  • Kolor z palety RAL

  • Dysze, ekrany dotykowe i inne dodatkowe wyposażenie  itp.

  • wersja kabiny w EX

Zdjęcie poglądowe ( oferta przedstawia cenę za samą kabinę lakierniczą, strefa przygotowawcza za dodatkową opłatą )

bottom of page